כיצד דיסני שומרת על אבטחת מידע?

דיסני אבטחה הוא חלק גדול ממה שהופך את חוויית דיסני פארק לקסומה כל כך. צוות האבטחה תמיד מחפש דרכים חדשות לשמור על בטיחות האורחים ומאושרים.

צוות דיסני אבטחה משתמש בטכנולוגיה כדי לעזור להם לבצע את עבודתם בצורה יעילה יותר כבר שנים רבות. ממצלמות ואזעקות ועד סורקים היי-טק, הצוות מסתמך על טכנולוגיה כדי לוודא שכל אורח בטוח ומאובטח בכל עת.

אבטחה בדיסני פארקים היא אחד החלקים החשובים ביותר בהבטחת חוויה קסומה לכל האורחים.

דיסני וורלד הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. זה גם מקום שמושך אליו פושעים שמחפשים לנצל את התיירים. על מנת להגן על המבקרים בה, דיסני הטמיעה אמצעי אבטחה כגון גלאי מתכות ומצלמות מעקב.

אבטחת דיסני היא חלק חשוב מאוד בחוויית דיסני פארק. על מאבטחי דיסני מוטלת המשימה לשמור על הפארק בטוח ומאובטח ובמקביל לדאוג שהאורחים ייהנו. הם מאומנים להתמודד עם מצבי חירום, כגון מצבי חירום רפואיים, ילדים אבודים והפרעות אחרות לאורחים.

אבטחה בפארקי דיסני עוסקת לא רק במניעת התרחשות פשע מלכתחילה אלא גם בתגובה מהירה במקרה של מצב חירום. צוות האבטחה מאומן להיות מסוגל לפנות בניין או אזור במקרה חירום או שריפה. בנוסף, הם עוקבים אחר מצלמות במעגל סגור לכל פעילות חשודה שעשויה להזדקק לטיפול.

דיסני תמיד הייתה חלוצה באבטחה ובטיחות. הם היו הראשונים להשתמש בגלאי מתכות בפארקים שלהם והם תמיד מחפשים דרכים חדשות לשמור על בטיחות האורחים שלהם.

בשנת 2016, דיסני התקינה מערכת חדשה של מצלמות אבטחה באתר הנופש וולט דיסני וורלד. המערכת נקראת 'פרויקט HAPPI', אשר ראשי תיבות של 'High-Definition Advanced Perimeter Intelligence'.

מערכת Project HAPPI נועדה לזהות פולשים או כל פעילות חשודה ליד אתר הנופש. יש לו גם תכונה שיכולה לזהות תיקים או חבילות ללא השגחה ולהתריע בפני הרשויות כדי שיוכלו לחקור זאת מיד.

מצלמות אבטחה בפארק של דיסני

מצלמות אבטחה הן חלק חשוב מהבטיחות והאבטחה של דיסני. החברה השקיעה במצלמות אבטחה לפארקים שלה מכיוון שזהו מקום בטוח, בטוח ומהנה לביקור של משפחות.

מצלמות אבטחה של דיסני: דיסני מחויבת לבטיחותם ולביטחונם של אורחיה, עובדיה ורכושה. התחייבות זו כוללת שמירה על מערכת מעקב וידאו מקיפה בכל אזורי הנכס הפתוחים לציבור. אזורים אלו כוללים חניונים, שבילים, חזיתות וכניסות לחנויות וכן בתוך חנויות, מסעדות ואטרקציות. יש יותר מ-2,000 מצלמות בדיסני וורלד שפועלות יחד כדי לספק תצוגה של 360 מעלות של מה שקורה בכל זמן נתון.

מצלמות אבטחה: מצלמות אבטחה הן חלק חשוב מהבטיחות והאבטחה של דיסני מכיוון שהיא כספת

דיסני אבטחה עוסקת לא רק בהגנה על אנשים ורכוש, אלא גם בשמירה על הקסם בחיים עבור כל מי שמבקר בפארק.

גניבה בפארק של דיסני

בסוף אוקטובר נמצא אדם שנשא אקדח וסכין באתר הנופש דיסני וורלד בפלורידה. האיש עוכב על ידי האבטחה ולאחר מכן התברר כי הוא שוחרר מהכלא ביולי.

זו לא הפעם הראשונה שיש תקרית בדיסני וורלד. בשנת 2015, אדם חמוש רץ לתוך אחד הפארקים ורדף על ידי שוטרים לפני שנורה ונהרג. בשנת 2016, תנין חטף ילד בן שנתיים מזרועותיו של אביו ליד אחד האגמים בשטח דיסני בפלורידה.

דיסני היא חברה שתמיד נחשבה למקלט בטוח לילדים ומשפחות. בשנים האחרונות, דיסני ראתה עלייה בפשעים הקשורים לגניבה בפארקים שלהם. הפשע הנפוץ ביותר הוא כייס, כאשר רוב המקרים מתרחשים בממלכת הקסם. דיסני אבטחה הוקמה כדי להבטיח שהפשעים הללו לא יבוצעו וכדי להגן על האורחים המבקרים בפארקים שלהם.

גניבה בפארק דיסני היא דבר שמשפיע לא רק על האורחים אלא גם על העובדים שעובדים בפארק. גניבות עלולות לגרום לדאגות אבטחה הן לעובדים והן לאורחים שעלולות להוביל לפציעות או אפילו למוות אם לא מתייחסים אליהן ברצינות מספקת.

אבטחת דיסני היא חלק חשוב מאוד מהחוויה של דיסני וורלד. הם תמיד מחפשים כל פעילות או אנשים חשודים ויש להם צוות של בלשים שמופקד על פתרון פשעים בפארקים של דיסני.

דיסני סקיוריטי פועלת מאז 1986 והם דואגים שכל האורחים ירגישו בטוחים בביקור בפארק. הם גם הגבירו את מאמציהם למנוע גניבה והונאה בפארקי דיסני.

כייסים בפארקים של דיסני

דיסני אבטחה תמיד מחפשת אחר כייסים בפארקים של דיסני. הם מחזה נפוץ בפארקים של דיסני אבל הם לא היחידים שדיסני אבטחה שמה עין עליהם.

צוות האבטחה באתר הנופש דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה, התמודד עם מבול של גניבות על ידי אנשים שהתחזו למפעילי נסיעות או עובדים. הגנבים עובדים בצוותים ומשתמשים בטקטיקות כמו הסחת דעת של הקורבנות שלהם בשאלות או על ידי הצבעה על משהו ברחבי הפארק כדי להרחיק אותם מחפציהם.

דיסני אבטחה היא קבוצה של עובדי דיסני שאחראים לשמור על הפארקים בטוחים ומאובטחים. הם עובדים בצוותים, מסיירים בפארקים ובודקים פעילות חשודה. יש להם גם גישה לכל מצלמות המעקב של הפארקים, שבהן הם משתמשים כדי לזהות אנשים שאולי לא מצייתים לכללי הפארק.

לצוות האבטחה של דיסני אין שום סמכות שיפוט מחוץ לפארקים, כך שאם מישהו נתפס כייס בפארק דיסני, הוא יילקח לכלא על ידי קציני אכיפת החוק מאותו מחוז.

דיסני סקיוריטי נקטה באמצעים כדי להגן על האורחים על ידי התקנת גלאי מתכות ובדיקת תיקים, אך הם גם הגדילו את מספר קציני האבטחה הסמויים.

טכניקות הכייס הנפוצות ביותר הן הסחת דעת והטחת יד. הגנבים בדרך כלל יחפשו הזדמנות לגנוב ארנק או ארנק בזמן שהקורבן מוסח על ידי משהו אחר, כמו ילד או אורח אחר.

כייסים נמצאים לעתים קרובות בפארקים של דיסני. הם משתמשים בטכניקות הסחת דעת ובזריזות יד כדי לגנוב מהאורחים.

כרטיסים מזויפים לדיסני וורלד

לחברת וולט דיסני יש היסטוריה ארוכה של לשמח אנשים ולספק להם חוויות בלתי נשכחות. וולט דיסני עצמו אמר שדיסנילנד הוא "יותר מסתם עוד פארק שעשועים. זו הצגה, הופעה, חווית בידור". ככל שהחברה גדלה לכלול פארקי שעשועים, ספינות שייט ואתרי נופש ברחבי העולם, היא ממשיכה לספק את החוויה הזו לאורחיה.

עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה במספר הכרטיסים המזויפים שנמכרים כאותנטיים על ידי מוכרים לא מורשים. כרטיסים אלה מתפרסמים לעתים קרובות כמי שנרכשו ממוכרים מורשים ומתומחרים בכמעט מחצית מהעלות של כרטיסים לגיטימיים. חברת וולט דיסני מציעה כרטיסים אלה למכירה בערוצים רבים ושונים, כולל אתר האינטרנט שלה ומיקומים קמעונאיים כגון דיסנילנד'ס Main Street USA, שם ניתן לרכוש אותם באתר או

דיסני אבטחה לא מוגבל רק לאבטחה הפיזית של דיסני פארק. כמו כן, עליהם להבטיח שאף אחד לא יוכל להיכנס לפארק ללא כרטיס תקף. לכן דיסני בודקת כרטיסים בכניסה ובנקודות שונות אחרות בפארק.

דיסני אבטחה תמיד הייתה ערנית לכרטיסים מזויפים, אבל עם העלייה במספר הכרטיסים המזויפים, זה הפך אפילו יותר חשוב להם להיות ערניים לגבי הנושא הזה.

אבטחת דיסני מקשה על אנשים להשיג כרטיסים מזויפים לדיסני וורלד. כעת הם משתמשים במערכת חדשה שיכולה לזהות את תקפות הכרטיסים באמצעות סורק.

דיסני אבטחה נמצאת בכוננות גבוהה לאחרונה, מכיוון שהם מנסים למנוע מאנשים להיכנס לפארק עם כרטיסים מזויפים. בעבר, אבטחת דיסני הייתה צריכה לבדוק ידנית כל כרטיס בשער, אבל עכשיו יש להם מערכת חדשה שיכולה לסרוק אותם ולראות אם הם תקפים או לא.

לחזור למשהו ספציפי?