אבטחת חנות אינטרנטית

חנויות מקוונות חשופות לאיומי אבטחה, מכיוון שהן חשופות לעתים קרובות להאקרים ורמאים.

הצעד הראשון לקראת בניית חנות דיגיטלית מאובטחת הוא על ידי בחירת התוכנה הנכונה ויישום אמצעי האבטחה הדרושים. להלן כמה מהצעדים החשובים ביותר שיש לנקוט:

– בחירת אנטי וירוס לחנות המסחר האלקטרוני שלך. זה יעזור לך למנוע פרצות נתונים או פריצות.

– הטמעת תאימות PCI עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך. זה יעזור לך להימנע מכל הפסדים כספיים שנגרמו מפשעי סייבר או פרצות מידע.

– הטמעת תעודות SSL עבור חנות המסחר האלקטרוני שלך. זה יעזור לך להצפין את כל הנתונים הרגישים שלך ולמנוע גניבה או מניפולציה שלהם במהלך העברה דרך האינטרנט

תעשיית המסחר האלקטרוני צומחת בקצב מהיר ואיתה מגיעה הצורך באבטחת חנויות דיגיטליות.

האיום של האקרים המכוונים לחנויות מקוונות גדל. זו הסיבה שחברות נוקטות יותר ויותר צעדים לאבטחת החנויות הדיגיטליות שלהן.

מחקר שנערך על ידי מכון פונמון חשף כי בשנת 2017, התקפות סייבר עלו לשוק המסחר האלקטרוני האמריקאי 7 מיליארד דולר במכירות אבודות.

חנויות מקוונות חשופות יותר ויותר להתקפות סייבר. חשוב שיהיו להם אמצעי אבטחה מתאימים.

בעלי חנויות מסחר אלקטרוני אלו צריכים להיות מודעים לאבטחת החנויות המקוונות שלהם ולעשות כל שביכולתם כדי להגן עליה מפני פולשים זדוניים.

חנויות מקוונות חשופות להתקפות זדוניות. הגנת האבטחה של החנות המקוונת היא חובה לכל עסק בתחום המסחר האלקטרוני.

על בעלי חנויות להגן על החנויות המקוונות שלהם באמצעות תוכנת אנטי-וירוס שיכולה לסרוק קבצים, לבדוק את ביצועי האתר ולחסום התקפות זדוניות.

עם עליית המסחר האלקטרוני, חנויות מקוונות נמצאות בעלייה. ועם זה מגיעים הרבה סיכונים עבור חנויות מקוונות. הסיכון הנפוץ ביותר הוא פריצת מידע. אם מתרחשת פרצת מידע, זה יכול להוביל לעלות גבוהה לעסק וגם לאובדן אמון הלקוחות.

ישנן שלוש דרכים שונות להגן על חנות אינטרנטית מפני פרצות אבטחה –

1) תוכנת אנטי וירוס: תוכנה זו סורקת כל קובץ באתר לאיתור תוכנות זדוניות וחוסמת כל קוד זדוני מלהיכנס פנימה, אבל זה לא עוצר שם. זה גם סורק את כל התנועה הנכנסת באתר וחוסם כל דפוס או התנהגות חשודים

2) חומות אש: תוכנה זו מותקנת על מחשב אחד או יותר ברשת שלך ומסננת כל תעבורה לא רצויה שנכנסת לרשת שלך

3) זיהוי חדירה ופעילות מהירה להגנה על דאטא

חנות מקוונת היא עסק דיגיטלי הפועל דרך האינטרנט. זה מקום שבו אתה יכול למכור את המוצרים או השירותים שלך ללקוחות בכל רחבי העולם. ישנם סיכונים רבים הנלווים להפעלת חנות מקוונת, וחלקם הם:

א) גניבת נתונים

ב) התקפות תוכנה זדונית

ג) הונאה מקוונת

ד) התקפות DDoS

ה) התקפות מניעת שירות

ו) האקרים גונבים כרטיסי אשראי ומידע אישי

מדוע האקרים רוצים לפרוץ לחנויות איקומרס?

האקרים רוצים לפרוץ לחנויות מסחר אלקטרוני מהסיבות הבאות:

1. לגנוב מידע אישי ונתונים פיננסיים של קהל הלקוחות שלהם, כמו מספרי כרטיסי אשראי, שמות משתמש, סיסמאות וכו'.

2. לגנוב את תוכן מאגר המידע של האתר ולהשתמש בו למטרות זדוניות.

3. לקבל גישה למידע רגיש כמו רשימות לקוחות או תוכניות תמחור שהם יכולים להשתמש בהם לטובתם בדרכים אחרות, כגון קמפיינים דיוגים או ספאם בכתובות דואר אלקטרוני עם מבצעי קידום מכירות

4. לחשוף ליקויי אבטחה על מנת לסחוט חברות לשלם אותן

הסיבות לכך שהאקרים רוצים לפרוץ לחנויות מסחר אלקטרוני הן שילוב של פיננסי, פוליטי ואישי.

הסיבה העיקרית לכך שהאקרים רוצים לפרוץ לחנויות מסחר אלקטרוני היא הרווח הכספי. הם משתמשים במידע שהם גונבים מחנויות אלה כדי להרוויח כסף על ידי מכירתו או שימוש בו למטרות אחרות. לדוגמה, אם האקר יגלה שמוצר מסוים הופסק, הוא עשוי למכור את המידע הזה בשוק השחור למטרות רווח.

סיבה נוספת לכך שהאקרים רוצים לפרוץ לחנויות מסחר אלקטרוני היא פוליטית. חלק מהמדינות משתמשות בהתקפות סייבר כסוג של לוחמה על מנת להשיג כוח על מדינות אחרות. במקרה זה, המטרה היא לרוב לא רק גניבת נתונים אלא גם הרס תשתיות ושיבושים בשירותים כדי שהמדינה תידפק מהשלטון.

האקרים תמיד מחפשים טרף קל, וחנויות מסחר אלקטרוני הן היעד המושלם. יש להם הרבה מידע רגיש שהאקרים יכולים להשתמש בו כדי לגנוב זהויות ומספרי כרטיסי אשראי.

חנויות מסחר אלקטרוני חשופות גם להתקפות תוכנות זדוניות, מה שעלול להקשות על הלקוחות לסמוך על האתר. חשוב לבעלי חנויות מסחר אלקטרוני להשקיע באבטחת חנויות דיגיטליות.

רוב חנויות המסחר האלקטרוני לא משקיעות באבטחת חנויות דיגיטליות כי הן לא יודעות איך זה עובד או כמה זה יעלה להן.

לחזור למשהו ספציפי?