איך להיכנס לתחום הייטק בתחום של אתרים?

המציאות העכשווית מבוססת במקרים רבים על האינטרנט, כולנו נהנים להימצא בסוגים שונים של אתרים שיש בהם מידע בתחומים שמעניינים אותנו, אנחנו קוראים, מפנימים, צוללים פנימה ולא שמים לב שהיינו המון זמן ברשת. זה קורה לכולנו בכל יום גם באתרי האינטרנט השונים וגם ברשתות החברתיות. הרשת סוחפת את הקהל והוא אינו מפסיק לגלוש ולהסתובב בין האתרים השונים. אנשי עסקים זיהו עובדה זו ולכן הם חיפשו דרכים כיצד לנתב זאת לטובתם, כדי להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם וכדי להגביר את המכירות שלהם. 

החשיבה הראשונית והחשובה היא שיש צורך בבנייה של אתרים מקצועיים וייחודיים לכל עסק. אתר זה מייצג אותו בפני הקהל ולכן הוא אמור להיות ענייני, מכיל את מלוא המידע הקשור לעסק זה ועם זאת שיהיה מעוצב בצבעים שהם נעימים לעין. הגולש נהנה להימצא באתרים איכותיים אשר קל מאד לקפוץ בהם מקטגוריה לקטגוריה ללא המתנה וגם שהוא רספונססיבי כך שאפשר לראות הכול גם מהסלולרי ואף לבצע דרכו הזמנות בנוחות מרבית. לצורך כך פונים אנשי העסקים אל משרד שיווק דיגיטלי מוביל כמו בונובו והצוות המיומן מבצע עבורו בנייה של אתרים תוך הקפדה על התאמה מקסימלית לאפיון של החברה.

בניית אתרים מושלמים 

בנייה של אתרים אינה עניין של מה בכך ובונה האתרים מכין את כל הנתונים ומעביר אותם לאישור המנהלים. הם בוחנים את הנראות ואת המידע ובהתאם להארות ולהערות שלהם, מתגבשת הנראות הסופית של כל אתר אינטרנט. המגמה היא ליצור סינרגיה בין המראה הכללי של האתר ללוגו של החברה ולכן האתר מוקם על פי שפת המיתוג ובגוונים שמאפיינים אותם. בדרך זו גולשים רבים יבינו את ההקשר לחברה על פי הגוונים שנבחרו.

קידום אתרי אינטרנט 

כשיש לחברה אתר אינטרנט שהוא חלון ראווה, הצעד הבאה הוא לחשוף אותו לציבור. למטרה זו מבצעים קידום אתרים כדי שהאתר יהיה בין המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל כשהגולש מחפש מידע בנישה הזו. כשהגולש רואה את הרשימה של האתרים, הוא בוחר בדרך כלל להיכנס לאחד מהאתרים הראשונים. אם האתר החדש ימוקם באחד הדפים האחרונים כמות הגולשים שייכנסו לאתר תהיה מינורית אם בכלל. כדי להעלות אותו באופן מדורג כלפי מעלה מבצעים כמה פעולות קידום אשר יחד גורמות לכך. 

מחקר מילות מפתח 

בסיס העבודה הוא מילות המפתח שבהן משתמשים הגולשים כדי לחפש מידע הנחוץ להם. במחקר מילות המפתח רואים מהם הביטויים השגורים ביותר וגם את אלו שמשתמשים בהם לעיתים נדירות. מקדם האתרים בוחר כמה ביטויי מפתח מובילים ודואג לכך שהם יופיעו בכל התכנים שמועלים לאתר. פעולה זו מחזקת מאד את המותג ובדרך זו אתרים עוברים קדימה למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. 

לאור מהלך זה אפשר לראות באופן ברור את הכמות הגדולה של הגולשים שנכנסים לאתר לאחר פעולות הקידום לעומת התקופה שקדמה לכך. 

לחזור למשהו ספציפי?