מהי אבטחת מידע?

אבטחת מידע היא סוג של אבטחת סייבר המגנה על מידע מפני גישה לא מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי או הרס. זהו תהליך המזהה ומנתח את סיכוני המידע בתוך ארגון ומפתח מדיניות ונהלים להגנה מפני סיכונים אלו.

ישנם סוגים רבים ושונים של נתונים כגון נתונים אישיים כגון מספרי תעודת זהות, מספרי כרטיסי אשראי וכו' אשר צריך להיות מוגן בכל מחיר כי אם הנתונים הללו היו מגיעים לידיים הלא נכונות אז זה יכול להוביל לגניבת זהות או הונאה. אבטחת מידע חשובה מכיוון שהיא מבטיחה שהנתונים שאנו אוספים עבור העסק שלנו לא יגיעו לידיים הלא נכונות ויהפכו לפגיעה.

אבטחת מידע היא הגנה על מידע מפני גישה לא מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי או הרס.

אבטחת מידע היא דאגה מרכזית עבור אנשים רבים בימינו. יש לכך סיבות רבות, אך אחת הסיבות המשמעותיות ביותר היא שהפרצות מידע הופכות נפוצות יותר וחמורות יותר. הם עלולים להוביל לגניבת זהות ולהונאה שעלולות להיות השלכות חמורות על חייהם של אנשים.

אבטחת מידע אינה רק הגנה על נתוני החברה שלך מפני האקרים או גורמים זדוניים אחרים; זה כולל גם הגנה על המידע האישי של העובדים וכן על הנתונים שאתה אוסף על הלקוחות שלך.

אבטחת מידע היא הגנה על נתונים מפני גישה, שימוש או חשיפה בלתי מורשית.

אבטחת נתונים מחולקת לרוב לשלוש קטגוריות שונות: אבטחה פיזית, אבטחת מחשב ואבטחת רשת. אבטחה פיזית מתייחסת להגנה על נתונים על ידי הגבלת הגישה למקום שבו הנתונים מאוחסנים. אבטחת מחשב מתייחסת להגנה על נתונים באמצעות תוכנות המנטרות ומגבילות את הגישה לקבצים במערכת מחשב. אבטחת רשת מתייחסת להגנה על נתונים על ידי שליטה מי יכול לגשת אליהם דרך רשת או חיבור לאינטרנט.

אבטחת מידע מתייחסת להגנה על מידע מפני משתמשים לא מורשים באמצעים שונים כולל הצפנה, אימות, בקרות הרשאות ושיטות אחרות. אבטחת סייבר היא תת-קבוצה של אבטחת מידע המתמקדת בהגנה על מכשירים כגון מחשבים וסמארטפונים מפני פריצה או הדבקה בתוכנות זדוניות שעלולות לאפשר לפושעים או ממשלות זרות.

ההבדל בין אבטחת מידע לסייבר

אבטחת מידע היא הגנה על נתונים ומידע מפני גישה בלתי מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי, עיון, בדיקה או השמדה.

אבטחת סייבר היא הגנה על רשתות מחשבים ומידע דיגיטלי מפני התקפה.

אבטחת מידע הוא מונח רחב יותר מאבטחת סייבר מכיוון שהוא כולל הגנה על נתונים ומידע מפני גישה או חשיפה בלתי מורשית בנוסף להגנה על רשתות מחשבים ומידע דיגיטלי.

אבטחת סייבר היא תת-קבוצה של אבטחת מידע מכיוון שהיא מגינה רק על רשתות מחשבים ומידע דיגיטלי.

אבטחת מידע היא הגנה על מידע מפני גישה בלתי מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי, עיון או השמדה.

אבטחת סייבר הוא מונח המקיף את כל ההיבטים של אבטחת מערכת מחשב והנתונים שלה מפני איומים כמו פשיעה סייבר וטרור.

אבטחת מידע היא תהליך של הגנה על מידע מפני גישה לא מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי או הרס. אבטחת סייבר היא הגנה על רשתות מחשבים ומערכות מפני התקפות סייבר.

אבטחת מידע יכולה להתבצע בדרכים רבות. הנפוצים ביותר הם הצפנת נתונים והקפדה על אי נגישות למי שלא אמורה לקבל גישה אליהם, וכן הקפדה על גיבוי ומאובטח של הנתונים.

אבטחת סייבר יכולה להתבצע גם בדרכים רבות. דרך אחת תהיה לוודא שלרשת מותקנות חומת אש ותוכנת אנטי וירוס כדי למנוע מתוכנות זדוניות או וירוסים לחדור לרשת ולגרום נזק.

דרך נוספת תהיה לוודא שכל המכשירים ברשת מתוקנים עם עדכונים עבור כל פגיעות שהם עלולים לבצע.

מה זה אבטחת מידע?

אבטחת מידע היא מונח רחב המתייחס להגנה על מידע מפני גישה בלתי מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי, עיון, בדיקה או השמדה.

זה אומר שאתה צריך להגן על הנתונים שלך מפני גניבה על ידי האקרים. זה כולל יצירת סיסמאות חזקות והימנעות מרשתות Wi-Fi ציבוריות.

אבטחת מידע היא תהליך של הגנה על מידע מפני גישה בלתי מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי, עיון, בדיקה, הקלטה או השמדה.

אבטחת מידע היא תהליך של הגנה על מידע מפני גישה לא מורשית. ניתן להשיג זאת על ידי יישום טכניקות וכלים שונים שיעזרו למנוע את הסיכון של פריצת מידע. אבטחת מידע היא לא רק הגנה על נתונים מגורמים חיצוניים אלא גם מפני גורמים פנימיים שקיבלו הרשאה לגשת אליו. מדובר בשליטה למי יש את היכולת לראות מה ומתי הם יכולים לראות את זה.

המונח "אבטחת מידע" נטבע במקור בשנות ה-70 על ידי יבמ במזכר פנימי שדן בתכונות עיצוב חומרת מחשב שנועדו להגן על נתונים מאוחסנים.

אבטחת מידע היא הגנה על מידע מפני גישה בלתי מורשית, שימוש, חשיפה, שיבוש, שינוי או הרס.

מטרת אבטחת המידע היא להגן על מידע מפני גישה בלתי מורשית. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא על ידי הצפנת הנתונים כך שיהיו קריאים רק למי שיש לו מפתח לפענוחם.

ישנם איומים רבים שעלולים לסכן את אבטחת המידע והמידע של הארגון. האיומים הנפוצים ביותר הם תוכנות זדוניות ווירוסים שעלולים להדביק מכשירים ולגנוב נתונים רגישים.

לחזור למשהו ספציפי?