פרסום בעידן החדש

השיווק הדיגיטלי יצר מהפך משמעותי בכל התחום של שיווק, פרסום וקשרי לקוחות. חברות העוסקות בתחומים שונים כמו היי טק, תעשייה, מסחר ועוד הבינו כי מאז פריצת האינטרנט לחיינו אנחנו בעידן חדש ומידת הרלוונטיות של כל שיטות הפרסום שפעלו בעבר כמו פרסום בעיתונות הכתובה, שלטי חוצות, פליירים ועוד כבר כמעט אינה רלוונטית והאפקטיביות שלה היא לא משמעותית. זאת כיוון שקיימות היום שיטות פרסום חדשניות שיש להן השפעה רבה על הציבור כמו פרסום בגוגל וברשתות החברתיות, אשר מובילות לתהודה עוצמתית.

עסק חדש או עסק קיים שמעוניין לפרסם את עצמו וליצור תודעה לפעילות העסקית אמור לבצע כמה שלבים בסיסיים שיובילו אותו להצלחה. הצעד הראשון הוא לחפש מומחה לנישה של בניית אתרים אשר יבנה עבורו אתר ייחודי מעוצב אשר יהיה חלון הראווה של העסק. המטרה היא לשקף באמצעות אתר זה את כל רבדי הפעילות של העסק וזאת באמצעות הקטגוריות הנכונות ביותר. כאשר החלוקה היא הגיונית, קל לגולש לעבור בין האופציות השונות והוא נהנה לגלוש באתר ולקרוא מידע שמעניק לו ערך מוסף. קיימת חשיבות רבה שיהיה זה אתר רספונססיבי כך שגם מי שגולש באמצעות הטלפון הסלולרי יוכל ליהנות מהוויזואליות של אתר האינטרנט, מקריאת המאמרים ומביצוע כל פעולה רצויה כמו לדוגמה רכישת מוצרים.

פרסום של מוצרים

המטרה של אתרים רבים היא למכור מוצרים שהם מייצרים, מייבאים או משווקים. הדרך הנכונה לביצוע מהלך זה היא לשכור את שירותיו של צלם מסחרי מקצועי ביותר, אשר יצלם את כל אחד מהמוצרים באופן ברור, עם רקע נכון ונראות מושלמת. לאחר מכן יש להכין רישום של המאפיינים הייחודיים לכל אחד מהמוצרים אשר ימוקמו מתחת לתמונת המוצר. בדרך זו הלקוח הפוטנציאלי רואה את מלוא הנתונים ונותר לו רק לקבל החלטה, אם פרסום זה הוא עבור מוצר שהוא זקוק לו והוא מעוניין לרכוש אותו או לא. 

פרסום באמצעות הרשתות החברתיות 

מי שנותן היום את הטון בנושא פרסום הן הרשתות החברתיות המובילות כמו אינסטגרם, טיק טוק פייסבוק ואחרות. גולשים רבים נמצאים שעות על גבי שעות בכל יום בנישות האלו וכך הם נחשפים להמון מידע ברבדים שונים של חיי היום יום שלהם. האינטראקציה שמתרחשת לאורך כל הזמן סוחפות את כולם והגולשים הם חלק מהותי בתהליך פרסום של מוצר ושל הצלחת המכירות שלו. 

גולשים שהופכים ללקוחות 

המטרה של כל מסע פרסום הוא לסחוף את הקהל בדרכים שיווקיות ולגרום לכך שהוא יחליט לבצע הזמנה. הדרכים הללו הן מוצלחות מאד ולאור התהודה הרבה גולשים רבים שמופנים באמצעות מודעות פרסום בגוגל או סרטונים מסקרנים ברשתות החברתיות, מופנים לאתר האינטרנט ושם הם מבצעים קנייה של פריט זה או אחר.

פרסום איכותי וגימיקים מיוחדים גורמים לכמות גדולה של הזמנות ולכן כל מי שיש ברשותו אתר מכירתי מעולה או חנות אינטרנטית נהנה מהכנסות גבוהות. 

לחזור למשהו ספציפי?