להתגרש מבעל איש הייטק שכל עולמו בעבודה

כאשר הבעל תמיד בעבודה ואין לו זמן לבלות עם משפחתו, יכול להיות לאישה קשה להרגיש שהיא מקבלת את תשומת הלב הדרושה לה.

גירושים מאיש הייטק יכולים להיות קשים כי הוא תמיד בעבודה ואינו נוכח בבית. יש הרבה סיבות לכך שבעל עובד כל הזמן, אבל אחת מהן היא שהוא רוצה לפרנס את משפחתו. כשאין לו מספיק זמן לבלות עם משפחתו, יכול להיות לו קשה להראות אהבה וחיבה.

גירושין מאיש הייטק שעובד כל היום יכולים להיות קשים גם בגלל כמות הכסף הם מרוויחים. כשהן מתגרשות מבעלי ההייטק, הן עלולות לא לראות יותר תמיכה כספית מגיעה ממנו ברמה שהיא הייתה רגילה.

עם התקדמות הטכנולוגיה, יש טרנד חדש של גברים שעובדים כל הזמן. הם כל כך עסוקים בעבודה שלהם שאין להם זמן לבלות עם המשפחה שלהם. אנשים מסוימים עשויים לחשוב שזה דבר טוב כי הם מסוגלים לפרנס את משפחתם אבל זה לא נכון. גברים שעובדים כל הזמן יכולים להזיק למשפחתם ולהרחיק אותם זה מזה.

ככל ששיעורי הגירושים בישראל ממשיכים לעלות, גברים שעובדים כל הזמן צריכים להיות מודעים יותר לאופן שבו הם משפיעים על חיי המשפחה שלהם.

האדם המודרני אינו “עובד בשדה החקלאי” יותר בשעות קבועות מהבוקר עד הצהריים אלא הוא איש הייטק שעובד כל הזמן (גם בלילה) ואין לו זמן למשפחה שלו או לילדיו כמצופה ממנו. אבל מה קורה כשהגבר המודרני הזה מתגרש מאשתו ההיי-טקית? איך הוא מתמודד עם החיים בלי האישה שלצידו עשרות שנים?

גירושים כי הבעל תמיד בעבודה

גירושין אף פעם לא קל, במיוחד כשאתה זה שצריך לעזוב את הבית והמשפחה שלך.

גירושין בגלל שבעל תמיד בעבודה הוא מונח חדש שמתאר בעל שתמיד עובד ולעולם לא בבית. המונח הוטבע על ידי התקשורת כדי לתאר את המספר העולה של גירושים מגברים בהייטק.

העלייה בגירושין מבעל שאינו בבית מיוחסת לגידול במספר הנשים בכוח העבודה, מה שהוביל להזדמנויות קריירה גדולות יותר לנשים.

כאשר הגירושים מבעל שאינו בבית אכן קורים, זה יכול להיות מאתגר. חשוב לוודא שלא תגיעו לצד הלא נכון של החוק ותמצאו את עצמכם בנישואים לא מאושרים.

גבר עובר גירושים ואשתו נשארת עם כל עבודות הבית, הבישול והטיפול בילדים. זה יכול להפוך לנישואים אומללים מכיוון שהיא צריכה לעבוד מחוץ לביתה בזמן שהוא בעבודה כל היום.

זה עשוי להיראות כתרחיש מופרך, אבל זה לא נדיר שבעלים יהיו רחוקים ממשפחותיהם לפרקי זמן ארוכים בגלל עבודה.

הבעל לא נמצא בבית ואשתו רצתה להתגרש / סיפור מקרה

מקרה שבו הבעל לא בבית ואשתו רצתה להתגרש. אבל היא נאלצה לחכות שישה חודשים לפני שתוכל להגיש בקשה לגירושין. האישה הייתה תקועה בנישואים שכבר לא היו מספקים או מהנים. היא ניסתה למצוא דרכים לשפר את חייה אבל הן לא הצליחו. הבעל לא היה בבית וגם הוא לא ניסה לעזור לה.

האישה לא ידעה מה עוד לעשות אז היא החליטה להשתמש בעורך דין לגירושין שעזר לה להתגרש מבלי להמתין שישה חודשים.

האישה רצתה לחיות חיים משלה, אבל היא לא יכלה לעשות זאת לבד בלעדיו. היא אמרה לו שהיא תשמח אם יוכל לעבוד פחות ולבלות איתה יותר זמן, אבל הוא לא הקשיב לה. האישה הרגישה כאילו היא נחנקת על ידו והחליטה לעזוב אותו סופית.

גירושים מאיש היי-טק הצד ההפוך: האישה הייתה עם הגבר הזה עשר שנים כשלפתע עזב אותה בשביל מישהי אחרת, והשאיר אותה נטושה ומבולבלת תוך כדי. כך היא נכנסה לדיכאון עמוק. "הייתי בבלגן," אמרה האישה. "הייתי נשארת ערה כל הלילה בוכה ועושה דיאטות כדי לנסות לרדת במשקל. כבר לא ידעתי מי החברים שלי. לא היה לי ביטחון, כי הוא היה כל כך חשוב בחיי עד שהעזיבה שלו הייתי בלגן אחד גדול". בזמן שהגבר היה עם האישה הזו עשר שנים, הוא עזב רק שנה אחת. אחרי שכל הרגשות פגו, היא גילתה שהזמן קצר מכדי להתגבר עליו. "תמיד היינו ביחד", היא אמרה. "הוא היה עוזר לי בהכל ועכשיו צריכה להתרגל למציאות חדשה”.

לחזור למשהו ספציפי?