פרצו לך לכספת במלון? פרצו לך לחדר במלון? הטיפים של מורן נחום

מורן נחום טוענת שבתי מלון הם יעד פופולרי לפורצים מזדמנים. לכן חשוב לדעת איך לשמור על בטיחות המלון מפני פריצה.

מורן נחום מסבירה כי אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא לוודא שאינכם משאירים חפצי ערך בשטח פתוח. זה כולל פריטים כמו מחשבים ניידים, תכשיטים ואפילו מזומנים. פריטים אלה צריכים להיות מוסתרים בחדר או לשים בכספת במידת האפשר. אם יש לכם שעון יקר, אולי כדאי להשקיע במפתל שעונים כדי שלא ייפגע בזמן הנסיעה. כדאי גם לנעול כל חפצי ערך אחרים שלא תזדקק להם בזמן השהייה במלון ולהרחיק אותם גם כן מהעין.

דרך נוספת לשמור על בטיחות המלון שלך מפני פריצה היא באמצעות התקן נעילה מאושר לדלת שלך כגון שרשרת אבטחה או מנעול בריח. מנעולים אלו יתנו לפורצים יותר בעיות לפרוץ לחדר שלכם ויספקו הגנה נוספת כאשר אתם לא נמצאים

מורן נחום: "מלונות הם יעד קל לפורצים, שיודעים שמטיילים רבים משאירים את חפצי הערך שלהם מאחור כשהם עושים צ'ק-אאוט. אבל יש דרכים לשמור על המלון שלך בטוח מפני פריצה".

שמירת חפצים בכספת במלון היא לא הדרך היחידה לשמור על בית המלון שלך מפני פריצה. אתה יכול גם לנקוט כמה צעדים כדי להגן על החפצים שלך ולוודא שיש לך שקט נפשי בזמן החופשה.

כספות במלון הן הכרחי עבור כל מלון. הם מספקים הגנה מפני פורצים וגם נחוצים כדי לשמור על חפצי הערך שלך בטוחים. עם זאת, כספות במלון מגיעות בצורות רבות ושונות.

הסוג הראשון של כספות הוא כספת הפיקדון, שנמצאת ברוב בתי המלון. כספת מסוג זה ממוקמת בדרך כלל בדלפק הקבלה שם קל לאורחים להשאיר את חפציהם בעת הצ'ק-אאוט או כשהם מגיעים למלון. הסוג השני של כספת נקרא כספת צמודת קיר וניתן למצוא אותה בחלק מהמלונות וגם בבתי מגורים. כספות צמודות קיר אלו מוברגות בדרך כלל לקירות ויכולות להכיל הרבה יותר מסתם מזומנים ותכשיטים, כגון מחשבים ניידים, טאבלטים או אפילו רובים.

הסוג האחרון של כספת שתמצאו ברוב המלונות נקרא כספת מתחת למיטה או כספת מתחת לשולחן. כספות אלו בדרך כלל נסתרות מעיני פשוט ומשמשות בדרך כלל לאחסון מזומנים ותכשיטים בזמן נסיעה . אם אתם מתארחים בבית מלון, חשוב שתפנו את הזמן כדי לבדוק אם יש להם כספת או אין. אם אין להם כספת, מומלץ להביא איתך ולהיות כל הזמן עם החפצים עליכם.

מה לעשות אם פרצו לי לחדר בבית מלון? מורן נחום עם הטיפים!

כספת במלון היא מקום בו תוכלו לאחסן את החפצים היקרים שלכם בסביבה מאובטחת. חשוב לדעת איך להשתמש בו ומה לעשות אם חדר המלון שלכם נפרץ.

דע את ההבדל בין שני סוגי הכספות: ע"פ מורן נחום הסוג הראשון הוא זה שאתה שוכר מדלפק הקבלה בעת הצ'ק-אין, והוא בדרך כלל מיועד לאחסון פריטים קטנים כמו ארנקים, תכשיטים או טלפונים. הסוג השני של כספת נמצא בתוך החדר שלך, והוא מיועד לאחסון פריטים גדולים יותר כמו מחשבים ניידים או דרכונים.

אם חדר המלון שלך נפרץ, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על עצמך:

– ספר לדלפק הקבלה מיד; הם יפנו לביטחון ויוודאו שאף אחד לא יתקרב לחדר שלך עד שהם מגיעים.

– שאל אותם אם יש להם רשימה של אורחים השוהים במלון כדי שתוכל לגלות מי עלול להיות אחראי לפשע הזה.

– ודא שכל החפצים שלך נמצאים בחשבון . אם אינך מצליח ליצור קשר עם דלפק הקבלה, תוכל להשתמש בצעדים הבאים להגנה עצמית:

– קח איתך מטען לטלפון נייד.

– אם מישהו נמצא ליד החדר שלך, השאר את הדלת פתוחה. זה יכול לתת לך מספיק פער כדי לברוח דרכו במידת הצורך.

– נעל את כל הדלתות והחלונות בחדר כדי למנוע כניסה לחדר על ידי כל מי שאינו צוות המלון.

הדבר הראשון שעליך לעשות אם חדר המלון שלך נפרץ הוא לפנות למשטרה. הם יוכלו לסייע לך בחקירה ולספק כל אמצעי בטיחות שיש לנקוט.

מורן נחום מציינת שחשוב לא לגעת בכלום בחדר שכן הדבר עלול לזהם את זירת הפשע ולהקשות על המשטרה למצוא ראיות. כדאי גם לוודא שאף אחד אחר לא ייכנס לחדר עד שיסתכל מסביב.

אם אתם מתארחים בבית מלון, חשוב לדעת איך לשמור על חפצי הערך שלכם בטוחים. הדבר הראשון שעליך לעשות בעת צ'ק-אין לחדר המלון שלך הוא לשים את חפצי הערך שלך בכספת. יש לשמור את החפצים האישיים שלכם בכספת המלון ולא להשאיר בחדר ללא השגחה.

מלונות מספקים גם כספות לאורחים שלהם, אבל הם לא מאובטחים כמו כספת ביתית. לכן חשוב לעקוב אחר כרטיס המפתח שפותח את הדלת לחדר ולהשתמש בו רק בעת הצורך.

לחזור למשהו ספציפי?